13 december 2007

Det här kunde handla om..

* Bonde söker fru..
* mina shopping-fynd..
* milimetern med snö som vi fått..
* att jag ska på smink-kurs på MakeUp-store imorrn..
* att min kalender från Personligalmanacka.se kommer imorrn!
* pakten.. å julgodiset..
* en kamrat som fyller 30 idag (grattis!)
* ett mysigt å glatt mail som jag fått av en vän på annan ort
* den goda mackan från Subway
* de roliga sakerna från bluebox.se som kom idag
* att jag äntligen gjorde den där j'kla miljöstegen på jobbet..
* att det finns TVÅ väskor nu av den jag vill ha..
* att jag lovat mig själv att köpa väskan den 21:a
* Thore Skogman
* att jag snart ska hem till Hofors å lattja
* de GODA risbräcken vi gjorde

eller nåt annat som rört sig i skallen idag, men jag orkar inte...

Tack å hej!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kompis! Jag tycker det är jättekul att du bloggar lite mer nu! :) Jag läser allt! Tack för inbjudan!! Det ser ut som jag är ledig t.om! :) KRAM!

FialottaPersson sa...

Roligt att höra att du är en reader! Jag drömde inatt att du inte kunde komma på festen å jag blev jätteledsen.. ingen press på dig nu eller hur?! ;) HOPPAS HOPPAS HOPPAS att du kommer! Vi vill det gad dämit!

Camillas dagar sa...

Hello... kikar in i julstressen. Här verkar det lika avstressat som hos oss.
Hur var kursen på MUS? Visst får man plocka varor sedan som är värda kursavgiften? =)
Kram!

Limeblossom sa...

Tack för grattiset :-)

Camillas dagar sa...

Det var jag som var K....inskan förut... har ändrat till Camilla nu. Har nog glömt att säga det. :)

Anonym sa...

Jasg saknar julkalendern här! Hoppas allt är bra med dej!