11 december 2007

Plus och minus..

PLUS:
* har varit hos L å gjort julgodis hela kvällen (risbräck, mozartkulor å chokladfudge), lyssnat på julmusik å pratat om bl.a vårat favvoämne - pakten å dess kroppar..
* hittat flera roliga å fina böcker som jag vill ha!
* var å handlade grejer till jobbet med jobb-M. Skönt att komma ifrån lite å sitta en stund på Max å skvallra :)
* fått 2 julklappar inhandlat.. på tiden, det gäller att öka lite nu..
* hade fått slöjddetaljer-katalog när jag kom hem.. ska kika lite nu när jag lägger mig!
* fick en necessär av L med lite smått å gott från Bodyshop :)
MINUS:
* Glömt att posta presenten till brorson stora-M som fyller 19 imorrn.. typiskt mig!
* Känner mig svullen.. (konstigt efter julgodisbaket..)
* det är minusgrader men ingen snö..
* väskan som jag suktar efter på Åhlens är inte slut men det finns bara en kvar.. ska jag verkligen kosta på mig den redan nu alltså.. när det var 3 kvar kändes det inte som nån kris men nu.. tror den skulle bli perfa för mig! (men det tror jag ju alltid om alla väskor jag köper..)

well well..

Inga kommentarer: