6 december 2007

Söndermarken

Sitter här å återupplever en "gammal" Lasse-skiva som jag lite glömt bort.. eller egentligen inte glömt bort men ett halvbrustet hjärta fick mig att ställa den åt sidan.. Lyssnade jämt på den ihop med T som oxå var ett stort fan av LW.. sen när det blev som det blev så var det lite plågsamt att lyssna på den! Dumma dumma T som hindrat mig från denna GULD-skiva.. blir helt kär på nytt (I SKIVAN..). Får hela tiden lust att skriva ner alla citat från texterna som säger mig nåt alldeles extra men kommer fram till att då får jag nog skriva rakt av ALL!
"Åt samma håll" får mig att tänka på lördagen när vi var i Sthlm, jag å M.. Vi gick förbi resturangen Blå dörren som han sjunger om.. Vi kanske skulle ha slagit oss ner i baren M, rätt var det är så kanske han hade kommit in :)

Well well.. en skön kväll har jag här på Homeway iallafall. Tänkte göra mina julkort nu ikväll när jag är ensam hemma men det blev bara två.. varken lusten eller orken fanns för fler.. Nåväl.. alltid något!

//Hjärter dam

Inga kommentarer: