8 november 2009

58 oerhört intressanta saker..

1. Hur gammal är du om fem år?
Om 5 år.. då är jag väl cirka.. 31.. eller kanske 41..
2. Vem var den senaste du träffade?
Förutom A, så var det hans föräldrar, syrra + morfar.
3. Hur lång är du?
Underbara 1,65.. inte längst i världen tack å lov, men inte kortast heller..
4. Vilken var den senaste film du såg?
Monsters vs Aliens.
5. Vem ringde du senast?
Alex igår, om jag inte minns fel.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Mello-sms till Malin förut idag.
7. Vad är dagens planer?
Det enda som är spikat är att se hur det går för mammorna kl.20!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Föredrar å föredrar.. gillar båda!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Jo.. alltså, de var gifta fram till att mamma gick bort..
10. När såg du senast din mamma?
1 mars 1992...
11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa.
12. När vaknade du idag?
hm.. strax före 12 om jag ska vara ärlig.. men så var vi ut igår oxå..
13. Har du någon gång hittat en katt?
Hittat en katt.. näe, men jag har inte letat heller..
14. Vilken är din favoritplats?
home sweet home..
15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus i synnerhet å Gävle sjukhus framför allt..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Spekulerar sällan om sånt..
17. Vad skrämde dig som barn?
Eld.. att vårat hus skulle brinna upp, råttor, att bli lämnad..
18. Vem fick dig att skratta senast?
Min sambo ♥
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Verkligen inte.. har ett gäng i förrådet.. Carola å Herreys bland andra..
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär..
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med.. fast inte mycket, utan snarare rätt lite..
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra.. 2 var..
23. Har du någon gång spytt på fyllan?
Mm.. i ett glas på Jäger t.ex..
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Är mycket förtjust i alla tre måste jag säga.. :)
25. Är du social?
Ja, det är jag väl.. men inte alltid dock!
26. Vilken är din favoritglass?
Rocky road är god för att nämna en.
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Stoppa igen div. hål!
28. Tycker du om kinamat?
Jepp! Helst på ett ställe i Göteborg!
29. Tycker du om kaffe?
Har lärt mig nu, ja.. men det händer inte ofta kan jag säga..
30. Vad dricker du till frukost?
Läskig Aloe vera-dryck, sen te eller juice.
31. Sover du på någon särskild sida?
Snurrar runt en hel del.. på det lilla utrymme jag har att snurra runt på alltså..
32. Kan du spela poker?
Njet..
33. Tycker du om att mysa?
You bet!
34. Är du en beroendemänniska?
Vissa saker är man väl naturlig beroende av..
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, Jonas i Örebro!
36. Vill du ha barn?
Det kan jag väl tänka mig.
37. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska kan jag väl hjälpligt, sen kan jag några fraser å grammatik-grejer på tyska + lite teckenspråk.
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej..
39. Föredrar du havet eller en pool?
Oh.. jag är inte så petig.. gillar bägge!
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Helst..? Lars Winnerbäck-spelningar ♥ gärna kläder, div. inredningsjox å en å annan pysselgrej oxå!
41. Äger du dyra smycken?
För mig är guldringar "dyrt", å nån sån har jag väl (som aldrig används!).
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Marabou digistive ♥
43. Vem är den roligaste människan du känner?
Max, min brorson å min bästa vän A.
44. Välj ett ärr på din kropp?
I pannan.. ramlade som 1åring när bröderna var barnvakt.. jag har men för livet.. ;)
45. Vad har du för ringsignal?
"Stockholms kyss" - Winnerbäck.
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Jo, nåt finns nog.
47. Flirtar du mycket?
Mja.. jag tror inte det.. inte medvetet iallafall..
48. Vart togs din profilbild för din blogg?
Profilbild..? Har nog ingen profilbild väl.. lövhjärtat fotade jag själv däremot för en vecka sen..
49. Kan du byta olja på bilen?
Om nån visar mig så kan jag såklart!
50. Har du fått fortkörningsböter?
Knappast.. min cykel går inte SÅ fort..
51. Vilken var den senaste bok du läste?
Nattfåk av Johan Theorin.
52. Läser du dagstidningen?
På jobbet eller på nätet.
53. Prenumererar du på någon veckotidning?
Misstänkt.. fast räknas det som veckotidning tro..?
54. Dansar du i bilen?
Dansa.. i en golf..? tja.. så gott det går då ibland..
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Bergis Mix Megapol i mp3'n..
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Krafsa å krafsa.. skrev ett (svär-)fars dag-kort till Andreas pappa..
57. När var du i kyrkan senast?
Var på föreläsning med Håkan Loob i kyrkan nära jobbet i våras
58. Vad ska du göra nu?
Sortera.. städa nåt.. eller kanske rent av sitta kvar vid datorn en stund.. :)

1 kommentar:

Amlon sa...

hallå.. Du har väl inte tröttnat redan!? ;)

KRAM finaste vännen!