6 november 2009

VECKANS..

Jag kör vidare på gamla list-favoriter..

..bÄSTA: Lasse ♥ kan man få adoptera honom!?!
..godaste: säg det.. jag känner ju ingen smak..
..roligaste: en kille i 8:an *
..väder: grått nästan jämt..
..tv: Bonde söker fru på TV4play.. Hur tänkte du nu, Roger.. champagne i dricksglas..
..jaha: Kent släpper ny skiva.. känner att jag inte bryr mig längre..
.."jag ser fram emot": åka till Stockholm med Malin å Alex ♥
..glajjor: mina nya såklart!
..foto: höstlövshjärtat ♥
.."jag mötte lassie": min brorson var med i dagstidningen hemma ;)


* kollega Y går igenom Puberteten med eleverna och ställer en fråga..
Y: vad får killarna när tjejerna får mens?
S: HUVUDVÄRK..

..vi förväntade oss svar som typ skäggväxt eller ja.. nåt annat! Och Y menade ju inte VARJE gång tjejerna får mens utan som motsvarighet typ..

Inga kommentarer: