29 juli 2007

DAG VAG..

Här kommer jag med drickan.. å han med träningsoverallen är Stig Vig.. ;)
Ja.. Pannbiff med deras specialsås + en asgod friterad potatis.. lovely!
Fialotta själv med A'et tätt intill :)
Dag vag..

Igårkväll var vi alltså på Dag Vag med A'ets föräldrar + syrra. Café August är ett ställe som jag gärna tipsar om ifall man har vägarna förbi Karlstad, supermysigt å framförallt GOD mat! Å är det nåt jag är svag för så är det god mat.. å då menar jag inte så där två sparrisar i kors + lite droppad sås över.. utan det ska gärna vara KÖTT å POTATIS på ett eller annat sätt :) mmmmm....


Bandet är väl inga favoriter så, men jag hävdar ju att det mesta är bra live å så även dom här GUBBARNA.. de var inga purunga nykomlingar om man säger så.. ;) Å vad roligt vi hade när man kollade in allt märkligt folk som var där.. den ena weirdare än den andra.. ;) hittade många lämpliga ungkarlar till A'ets syster.. *tss..*
well well.. en jättebra kväll var det iallafall!

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hej! Vilken mysig, solig kväll och vad GOD maten såg ut! Mums!

Anonym sa...

Verkar som en kul kväll! :) Maten såg god ut! Ni med! :))

Anonym sa...

*trivs bra där ute i länklistan*