30 juli 2007

Hjärta A'et..

Det är kontstigt det här med kärlek.. Igår var jag så grinig på min sambo av, som det känns idag, barnsliga anledningar å idag är det knappt så att jag kan bärga mig tills han kommer hem från jobbet.. :) å då cyklade jag ändå förbi hans jobb å pratade lite på väg hem från stan..



Idag har jag träffat min dear darling Lo å gjort upp en PAKT! Den här ggn SKA det ge resultat banne mig.. Återkommer med resultat.. Vi har ju tummat, lillfingrat å klappat i handen på ett COOLT sätt (haha..) för att sluta pakten ordentligt! ;) ska det va så ska det va..



Ikväll ska vi grilla grillspett å jag ÄLSKAR grillspett.. å en massa annat.. måste nog göra lite listor snart igen på saker jag ÄLSKAR! Listor rocks :)



Nu ska jag kramas :) hej då!

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Tjingeling! Ja, det går synnerligen uppåt och nedåt med kärleken - tur är väl det. :)
Vad nyfiken man blev på pakten då, hoppas du avslöjar någon liten ledtråd.
Ha det bra!

Anonym sa...

Täjk it iiisy witt tä haj- änd låw-höjdsträningen, damen! ;) Nu ska jag sticka till da wörk. Love you!

FialottaPersson sa...

Kjellinskan: mer info om pakten kommer så sakteliga.. ;)

FialottaPersson sa...

Amlon: Aj vill täjk itt iisy witt ål dä träning, aj pråmis! Änd aj lav jo to bäjbi!