26 juli 2007

Lista nr 1..

Okej.. nu ska jag göra nåt som är väldigt kul.. nämligen skriva en lista.. Denna är från bästaste Amlon (vet inte hur man gör när man länkar.. hjälp..)

ÄR: Inte så solbränd som jag skulle vilja vara..

GER INTRYCK AV ATT VARA: Oftast bra mycket yngre än vad jag är.. på gott å ont tror jag..

KAN: göra en kick ass-god kycklingsallad *kärlek*

BLIR GLAD AV: feta, feta brev, sjunga singstar eller bara ändå, A'et och en solig dag.

HAR: en samling med ikeakataloger sen mitten på 90-talet.. spara eller inte spara är frågan..

VILL HA: ett par skor från la redoute.. bild kanske kommer om jag listar ut hur man gör..

TRIVS MED: jobba på fritids på sommarn.. idag var det 4 barn så vi var iväg å käkade pizza.. :)

PLANERAR ATT: ta körkort.. nångång.. hoppas jag..

KLÄR MIG GÄRNA I: jeans, vitt linne å v-ringad RANDIG tröja.. man kan tro att det är min uniform..

TITTAR OFTA PÅ: Greys anatomy som ofta jag kan.. dvs inte alls just nu.. sommaruppehåll..

LYSSNAR OFTA PÅ: "Pokerkväll i Vårbygård"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pokerkväll i Vårbygård!!! Jag och M. lyssnade på den hela vägen till Strömstad! Vad annat kan man säga...Lovely! Rock!

FialottaPersson sa...

Helt rätt gjort av er GULLAN! :)