27 juli 2007

Lön.. :)

Tänkte att jag skulle göra av med lite cash idag när det är lön å allt! Gick en sväng på stan igår efter jobbet å kollade in lite grejer.. halva reapriset på sånt som man kikat på länge är mkt populärt :) kan det bli bättre lixom.. En sväng på systemet blir det oxå, innan A'et å jag cyklar till Norrstrand å äter gott. Mateus rosévin är mitt favoritvin at this point, så det får det bli!

Senaste nytt annars på the home way är en sprillans diskmaskin.. Jag fick väl ge med mig tillslut, även om det kändes lite onödigt i början med en diskmaskin i vårt lilla hem å för två personer bara, men eftersom diskning ligger lite smålågt på priolistan så.. okej då.. A'et var glad som ett barn på julafton :) lite roar små heter det ju..

Dags att återgå till jobb.. well well..
//Å

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Det är lyx med diskmaskin, skulle inte vilja vara utan min! :)

FialottaPersson sa...

Kjellinskan: ja, jag börjar märka det.. ;) tur att man inte är sämre än att man kan ändra sig!