3 augusti 2007

Kär i Idde..

Jag kan inte se mig mätt på den där videon här nedanför alltså.. Å skulle jag vara kille, eller tjej med smak för andra tjejer för den delen, så skulle jag vara kär i Idde Schultz! Hon är grym på allt :) Det går ju att rada upp hur många härliga, kända personer som helst i den där videon.. Hoppas, hoppas att han sjunger den i höst! A(mlon), du ska väl med..? :) Vill ha med dig så kan vi fälla en tår eller två ihop.. å sen bli patetiska som en gång förr.. *haha*

What else is new annars.. solen SKINER denna fredageftermiddag! Lovely! Imorrn, tidigt, åker vi iväg på en mini-semester neråt kusten.. Som det ser ut nu blir det Strömstad å kanske Svinesund men det kan ändras under dagens gång.. A'et mumlade nåt om netonnet som finns vid Ullared, men sen fick han se hur långt det var dit.. kanske lika bra att vi tar det en annan gång!

Well well.. See you later KROKODIL!

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hello, man såg väl inte Idde mycket i den videon - är det hon som fladdrar förbi med flätor i luggen, eller?! :) Om jag vore kille skulle jag nog vara kär i Gwen Stefani eller Kylie Minogue tror jag... =)
Ha en trevlig och avkopplande resa!

Anonym sa...

Hoppas eran minisemester blir super... våran kväll igår var helt otroligt underbar :-D

engelprinsessan sa...

Hoppas minisemestern vart bra!!

Anonym sa...

Hallå! Sega inte ur här nu! :) Vill se ett inlägg i DAG!! :) KRAM Gumman!