9 augusti 2007

På begäran..

Det var inte meningen att mitt blogguppehåll skulle vara så här långt.. En vecka har gått i rasande fart! Tack A för att du påminde mig om att jag skulle skriva.. ;)

Veckan som gått i återblick..
FREDAG: jobbade sista dagen med C. Roligt att ha lärt känna ännu en schlagerfantast, tummen upp till henne! Skulle lägga oss tidigt men så värst tidigt blev det nog inte.. dessutom hörde vi Per Gessle sjunga genom det öppna fönstret.

LÖRDAG: åkte iväg mot kusten! Var in i Bengtsfors men där var det inte så mkt att se.., åkte vidare å kom till Halden i Norge. Där var det cyklar överallt.. tävling var det visst.. L ringde för hon ville hitta på nåt men det var väl lite väl långt att åka för henne.. ;) Väl i Sweden igen så stannade vi i Svinesund för lite shopping. Var där för några år sen å då fyndade jag 2 par leejeans för mindre än halva priset.. med det i åtanke så gick vi in där igen. Blev raskt påmind om att det nog var nåt kilo sen.. wellwell.. för att göra en lång historia kort så blev det inga jeans men däremot en RÖD skinnjacka (har funnits på Only/ Vero Moda) :) ser lite fram emot LITE kallare kvällar nu så jag får användning av den! Strömstad blev det sen å där åt vi god mat å sov sisådär..

SÖNDAG: packade ihop oss å åkte till Grebbestad. Där shoppade vi lite till å jag käkade langos *kärlek*. En bokaffär hade alla böcker för 39 kr.. Köpte 2 inredningsböcker å 3 andra.. Efter detta började vi dra oss hemåt igen. Stannade på nån slags älg-djurpark i Ed. Shit vilka stora djur.. vill INTE någonsin se en sån på bilen.. eller i närheter heller för den delen.. Hemma på homeway igen så sov vi i 2 timmar.. det kostar på att vara on the road!

MÅNDAG: väldigt varmt.. tur att man har ett jobb som gör att man får gå till stranden :) fick föresten ett konstigt vitt "linne" på mig.. å det försvinner inte heller.. å ont gör det..

TISDAG: tog årets första dopp.. men att bada när man jobbar är inte det ultimata. Fast det svalkar ju lika bra.. Sambon var iväg å drack öl med kamrater å hemma satt jag å ugglade.. Rätt skönt att ha hemmet för sig själv ibland! Mitt i natten typ kom A hem å hade en massa konstiga ljud för sig.. jag la mig på soffan för att få sova i lugn å ro! ;)

ONSDAG: jobb.. å sen grillbuffé på Blue Moon Bar.. 149 kr å du får äta hur mkt du vill. VÄLDIGT GOTT var det hur som helst.. å hovmästare där är en gammal barendeltagare.. Robban.. skåning om det är nån som minns honom.. uh.. han hade världens tungpiercing.. not my cup of tea..

TORSDAG:.. ja det är ju idag.. blev kvar på jobbet till 17.45.. klättrade på väggarna ett tag där men spindelharpan räddade mig.. ;) Handling på Maxi blev det sen.. å så kul var det..

Inte så superactionfylld vecka, men ändå..

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du lyder din gamla kamrat! ;) Kul att läsa om vad ni haft för er!