26 augusti 2007

List me up..

Dagens låt: "Om du lämnade mig nu"- Larsa
Dagens dusch: det blir ett badkarsbad snart istället!
Dagens frisyr: det spretar som det ska å är ganska rött.. nyklippt är jag ju faktiskt!
Dagens smink: bara mascara
Dagens klädsel: mina blåvitrandiga pyjamasbrallor å en vit hm-topp.
Dagens händelse: hihi.. vi har köpt akvarium.. men inga fiskar än så länge..
Dagens planer: ringa Gullan å snacka lite.. å ev till barndomsvännen A oxå. Annars är det en promenad å ett bad som står på tur.
Dagens vill ha: papegojfisk.. de var roliga!
Dagens saknad: Amlon as always!
Dagens drog: gröna vindruvor!
Dagens tråkigaste: att det kom en störtskur just nu när jag vill gå ut å gå..
Dagens finaste: A'et i sina nya kläder som han var så nöjd med, fynd alltihop: grå jeans-clamdiggers å skjorta i svart med röda å vita streck/rutor.
Dagens måste: Posta brev.. annars får man ju aldrig nån rolig post här..
Dagens dricka: fanta.
Dagens köp: svarta mary jane-"crocs" (fast fejkvarianten) å bruna gympadojjer, å så akvariet då.. :)
Dagens mat: kebabsallad.. inte så gott som det kunde ha varit
Dagens sjuka: ingen, tack å lov! ..peppar, peppar..
Dagens kärlek: Larsa.. å A'et åfkås!
Dagens mående: tjingtjong flaggstång bra :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

här händer det grejer! husdjur (nästan)! wow! jag tycker att ni borde köpa golfbollsfiskar, de ser jätteroliga ut :)

FialottaPersson sa...

golfbollsfiskar.. det måste undersökas genast!

Anonym sa...

Aj miss jo too, bäjb!

Camillas dagar sa...

Golfbollsfiskar!?! =) Hoppas ni handlar sådana och blogga sedan tack! :) Har jag aldrig sett...
Kram!

engelprinsessan sa...

Lars regerar men det vet du ju redan!!!

Anonym sa...

Ett hej från mäj!
Hur gåre me pakten? Jag skulle behöva en jag också...:(

Camillas dagar sa...

Hej svejs! Har du grottat in dig med Larsa och guldfiskarna och glömt oss här ute? :/