26 augusti 2007

Hm..

Jag funderade på en sak som jag skulle skriva om här på bloggen igår när jag var ute å gick, men nu är det som bortblåst. Får väl blogga på måfå då.. Jag har en lite konstig relation till det här med bloggande, tycker verkligen om att läsa andras bloggar å ser gärna på foton, men själv har jag det lite svårt att få tummen ur å blogga naturligt lixom. Känns lite krystat när jag ska försöka hitta på nåt att blogga om.. därför måfåbloggar jag idag! Det borde ju inte vara krystat för man har väl ett å annat att skriva om, men ändå..
Älskar att det är HELG! I fredags var vi till Cafe August igen för att käka lite å lyssna på ett band från Säffle som spelade irländsk musik. A'ets mamma var med å även kompisarna S å E ( å S kompis C). Maten var lika förbaskat god som sist.. Igår skulle vi göra en utflykt tänkte vi, men vart..? Först var jag sugen på Arvika, men vi kom iväg lite för sent ( jag ville ju gå i affärerna där.. ), sen lutade det åt Picasso-statyn i Kristinehamn, sen köpcentrat i Töcksfors men till slut kom vi på att vi nog skulle köpa med oss lite sallad å åka å bada.. Testa ett nytt badställe skulle vi, men det blåste ju halv "storm" så det blev inget bada.. Var föresten in i en djuraffär å där hade de 50% på små akvarium som vi kollat på förut.. idag pratar A bara om fiskar så vi ska nog dit å kolla en gång till.. kanske har vi husdjur med oss hem :)

check back later!

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Hello! :) Roligt att du kommit med ett inlägg (nej då, ska inte stressa dig...) :) Måste bara säga att vi var i Töcksfors för ett år sedan, bodde där på vandrarhem (jättefräscht) 2 nätter när vi var på kent i Oslo på Norweegian wood. Töcksfors centrum var vi in i då och käkade på något hamburgerställe som inte var Mc Donalds... Burger king kanske?
Håller med dig om att blogginspirationen går lite berg och dalbana, men det är bara att skriva om allt och ingenting. :)
Kramelikram!