14 augusti 2007

Smal å smärt..

..är jag inte.. men jag SKA bli! Så det är alltså det som pakten går ut på, inte "roligare" än så.. Började på riktigt igår, men i söndags hade jag å Lo ett MÖTE där vi la upp taktiken.. ;) plus pratade om så himla mkt annat skoj! På nåt konstigt sätt (inte alls konstigt egentligen..) så har jag gått upp kilo efter kilo, men inte hajjat hur mkt förrän nu. Sweet jeesus.. visserligen skiljer det 4 kg på våran våg å Lo's våg men ändå.. kilon är kilon.. När jag är ute å går så tänker jag "snygga jeans/Babben Larsson.." vill ju hellre ha ett par superläckra jeans som sitter som en smäck, än se ut som BL.. jag gillar ju Babben, men jag vill inte bli så stor som hon (VAR..? har för mig att hon bantade ner sig sen..).
A'ets ömma moder fyllde år idag å lite fika tog jag väl men stod emot två av mina fikafavoriter, dvs dammsugare å mumsmums.. så lite cred till mig tack!

Tanken är jag ska vara smal å snygg till en gemensam födelsedagsfest som jag hoppas blir av i januari :) praise the lord..
Nu ska jag softa lite å eftersvettas klart, sen duschen!

kyss å klem som dom säger i Norge :)

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Oj, lycka till med din nya vikt! :) Jag har alldeles för dålig karaktär för att kunna banta, skulle bli en surkart av högsta rang... :/

Anonym sa...

Vaddå Babben?! Du är ju inte ens halv-Babben ju! ;) Jag vill också pakta, men jag tror inte jag klarar av det. Dålig karaktär.. You know! ;) Kram