10 augusti 2007

VECKANS..

..jag mötte Lassie: svärmor mötte Roger Moore med fru på stan.. kan tillägga att frun å svärmor känner varandra sen tidigare (svärmor föresten.. vilket ord.. å jag skulle ALDRIG säga det till henne men nu var det smidigare att skriva det istället för A'ets mamma.. men nu skrev jag ju det ändå.. åh.. jobbigt..)



..mat: helt klart grillbuffén i onsdags. Väl värt pengarna! Kycklingfilé, oxfilé å fläskfilé, pommes å potatisgratäng, kall potatissallad, div pastasallader, OLIVER, tomatårödlöksallad, kletiga röror med mera! Yummie..



..panik: hittade inte min plånbok imorse.. letade verkligen överallt, å som följd av detta blev jag sen till jobbet.. å naturligtvis satt ett barn å väntade..



..kändisspaning: "Börje" från Svenska hjärtan ( om nån nu minns det..) såg jag på Bergvik igår..



..nyfikenhet: undrar vad D å T gör nu för tiden.. T försvann ju så konstigt å D hörde av sig i vintras när han skulle flytta isär..



..åldersnojja: läste i en nättidning att det ett gammalt skolbarn som jag haft, har gift sig i Las Vegas.. vart är världen på väg..



..färg: RÖD helt klart.. röd jacka, rött linne å en röd bok har inhandlats



..saknad: amlon.. aj miss jo gadd dammit! Gätt jår äs åver häer ;)


ja.. detta var allt om det här..
simma lugnt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

I miss you to babe! ;) Tänk att jag fick omnämnas i samma inlägg som Råååger Måååre och BÖRJE från Svenska Hjärtan. Hur stort är inte det??? ;)))

Camillas dagar sa...

Hello! Kikar in och önskar en trevlig lördag! :) Roligt att du är tillbaka i bloggvärlden igen, ni verkar ha haft en mysig resa. :)