21 augusti 2007

Uppdatering..

att det ska vara så svårt att blogga med JÄMNA mellanrum.. typ en snutt varje dag.. men icke!
However.. detta har hänt sen sist..
* personalfest med orientalisk buffe.. my god vad god mat!
* utgång med Lo på Blue Moon Bar.. vi var på spaningsuppdrag men hittade inte det vi sökte.. däremot så vi en hel del spån å annat löst folk..
* första vägningen sen INVÄGNINGEN.. hade gått ner 1,5 kg.. prajs dä lård! "jeans/babben, jeans/babben.."
* fått höra en så tragisk sak på jobbet idag att jag har haft en klump i halsen hela dagen! (en man som jobbat i vårat skolområde förlorade sin ena dotter i en olycka igår..)
* hade en riktigt bra hårdag igår.. (vilken kontrast till det över..), men jublar ändå över min klipptid imorrn!
* A'et är på ica/kundservice i detta nu å hämtar ut nya delar till datorn.. så jag säger tack å hej så länge!

Dagens motto är verkligen CARPE DIEM..

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hej! ÄÄÄNTLIGEN ett inlägg! :) Nej då, jag vet att det kan vara svårt att blogga varje dag - även om jag varit riktigt "duktig" senaste tiden.
Vad sorgligt med han som förlorade sin dotter... vad fruktansvärt!!!
Ha en trevlig kväll!

Anonym sa...

Congrats till 1,5 kg! Duktigt!! Jag tycker absolut att du måste blogga oftare, saknar dej ju!

Camillas dagar sa...

Hello! Hur är läget? Hur går det med vikten, nya datordelarna och allt?
Hoppas allt är bra hos dig.