2 december 2007

1:a advent

Idag har det verkligen slagit mig vad fort den här hösten gått.. är det advent redan lixom?! Å vid ett svagt ögonblick har jag sagt att jag skulle försöka få igång bloggen genom att skriva nåt litet VARJE dag fram till jul.. Dagens skriverier får handla om uppdatering sen sist.. å det var väl i september nån gång..

* varit hemma i Hofors på kräftskiva. Hann även med div shopping åf kås!
* bokmässan i Göteborg med jobbkollega M. Fantastiskt roligt å k-spaningen slog nog alla rekord.. (kändis-spaning..) ex. Mark L, Uffe Lundell, Katerina Janouch, gamla hockeyspelaren Kenta Nilsson, Björn Hellberg, Lasse Åberg med flera!
* fått glada å mindra glada nyheter av kompisparet S å E.. glad: han gick ner på knä å friade.. inte lika glad: de ska (HAR) flytta till Nyköping.. hej då-festen är jobbigast på länge!
* scrapbook-mässa med L inkl. en god brunch före *namnam*
* big brother + son var här på höstlovet å lattjade med mig å sambon, mest med sambon.. ;)
* sett WINNERBÄCK i en sporthall å det var helt LOVELY som vanligt!
* en annan som var lovely var Moneybrother!
* inte lika lovely var Dia Psalma men vad gör man inte för kärleken..
* snuvigt har det varit oxå men nu ska det vara åtgärdat.. mina polyper är inte som dom ska tydligen.. eller hur det nu var..

jäjä.. nu ska jag köpa julklappar ånnlajn!
simma lugnt!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Men välkommen tillbaka kära du! =) Hoppas du haft en skön adventshelg.
Kram!

Limeblossom sa...

Dia Psalma var visst bra ;-)