3 december 2007

Friends

Har ett tag känt mig lite "ensam" eller hur man ska uttrycka det.. Igår kom jag att tänka på vad många kompisar jag har som inte längre hör av sig (kanske inte MÅNGA men ändå flera stycken..) . Jag tycker att jag försöker skicka sms, hojta till på msn, föreslå att man ska ses osv.. men det känns som om det inte händer nåt å att jag får dåligt med respons tillbaka.. att hela tiden vara den som "ligger på" å hör av sig med förslag på om man ska hitta på nåt gör att man tillslut börjar ifrågasätta sig själv.. är det mig det är fel på å är det så att den här personen inte vill umgås med mig.. Visst fattar jag att man har olika liv, är i olika perioder i sina liv men det behöver ju inte betyda att man slutar umgås. Sen så har ju jag mina kompisar å vänner väldigt spridda runt om i landet. En barndomsvän har aldrig varit å hälsat på mig på dessa ÅTTA år som jag bott här.. en annan kompis hörde av sig senast på nyår (snart ett år sen alltså..) med ett massutskick å sen inget mer..

Har gått å tänkt på detta ett par dagar nu å kände att det är lika bra att få ur sig det! En rätt stor fest är på G å inbjudningarna är skickade.. ska bli kul å se vilka "långväga" som kommer.. OM det kommer nån! Ska bli kul att se vilka "närväga" (eh... ja, motsatsen..) som kommer oxå! Tror att det kommer att bli riktigt kul iallafall :)

Härnäst- Prisonbreak å ryggkillning! Lovely måndag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tar åt mej direkt! I mitt fall behöver du inte ifrågasätta dej, Du vet att jag tycker att du är världens bästa! :) För oss är det väl tid, antalet mil och jobb osv som sätter stopp. Men jag längtar efter dej jämt!! Blev så full i skratt häromdagen när jag kom att tänka på "TUMMEN UPP I NORRTÄLJE". *hihi* Kram på dej, jag hoppas att vi ses snart!

FialottaPersson sa...

Anna: åh.. jag blir bara ledsen ibland för att vi aldrig ses (fast inlägget handlade inte alls så mkt om dig utan mer om andra som aldrig hör av sig..). Du är ju min bästaste bästa å det är SORGLIGT att vi inte kan umgås! Längtar mig blå ibland.. Kärlek till dig! TUMMEN UPP! ;)