5 november 2009

Seriöst..

Jag blev precis kallad "käringen".. så där förhållandemässigt eller hur jag beskriva det, men inte av A tack å lov! (då är det halshuggning som gäller) En tjomme som ska köpa en grej av A kom hit å till saken hör att på våran ytterdörr har vi ett litet klistermärke där det står "Varning för vampyr"..* However så klev denna LÄBBIGA karl (borsta tänderna för guds skull) in å sa - är det du (A) som är vampyr eller är det käringen din?... Stick å brinn va.. Han kanske inte trodde att jag var hemma å hörde, eller shit the same men jag ogillar honom ÄNNU mer nu än innan!
Fy för killar som seriöst säger så om sin sambo/fru/flickvän/whatever..

stick å brinn igen!

(* A fick det för att han gillar vampyrfilmer.. jag tyckte att det var lite "kul".. )

2 kommentarer:

Amlon sa...

Men att kalla sin kille för GRABBEN är också lika vidrigt tycker jag. ;)

Hoppas käringen och grabben får en trevlig helg! ;)

Kram!

FialottaPersson sa...

Du är så crazy Amlon ;) Jag ska se till att både käringen å grabben får en trevlig kväll! :)