3 november 2009

Uppdatera mera..

Eftersom jag är en sävlig bloggare som bloggar ungefär 3 ggr om året eller så, så gör jag här en snabb uppdatering av detta delvis eländiga år..

JANUARI..
Firade nyår å födelsedag i Nyköping
Pappa fick hjärtinfarkt..
Började på nytt jobb..
Var på ABBA-show med Louise
Började buggkurs med ♥

FEBRUARI..
Mello-dags igen! ♥lovely♥
Var till Sunne med alla 8:or på skolan å åkte slalom
Firade A med kalaspartaj
Malin å Max var å hälsade på *sportlov*
Opererade näsan..

MARS..
Fick telefonsamtalet jag bävat för..
För att skingra tankarna gick jag på "Män som hatar kvinnor"
Föreläsning med Håkan Loob
Begravning.. å bouppteckning..

APRIL..
D-A-D spelning.. var inte alls laddad för't..
Påskmiddag hos svärföräldrarna
Sasse hälsade på i stan

MAJ..
Var i Göteborg med ♥
Eurovision med Helena
-Dagen efter var jag å Lo till Oslo på nationaldagsfirande :) Heja RYBAKK!
Två kompisar nedkom med varsin stycke bäbis, L och O
Fika med bästa A å tuffa O
Urnnedsättning..

JUNI..
Läger med 7c..
Nationaldagsfirande hos Lo
Skolavslutning
Seglade med mitt arbetslag.. så jäkla roligt å så jäkla full..
SOMMARLOV!
Midsommarbaluns hos Lo

JULI..
Rix FM-festival med Helena
Sötaste lilla Victor föds ♥
Linda W hälsade på
Klassfestreunion med 9B- sjukt kul trots att vi bara var 8 st
Mats å Tuula hälsade på i K-d
Var till Pernilla.. skriv, skriv, skriv.. prat, prat, prat..

AUGUSTI..
Kalas för A som blev 25 eller 35!
Jobbade extra på gamla fritids.. träffade FAMILJEN! ♥
Benitha kom på besök
Back to work
S, E å V hälsade på
Kräftskiva i Hofors
å kräftskiva hos Lo

SEPTEMBER..
Skolfoto.. jippie..
Bjuden på middag hos granntanten
Kräftskiva med C-laget
90års kalas
Pappas födelsedag..
Pratåskriv-helg hos Benitha, tills m Pernilla

OKTOBER..
Tjejkväll på stan
Moneybrotherspelning med AJ + AJ
Fick tag på Melodifestivalbiljetter till nästa år.. nu är vi på rätt väg!
Scrapmässa
Föreläsning med Claes Schmidt/Sara Lund å Charlotte Signahl- svinbra!
Höstlov.. 4 dagar iallafall..


Nu har november precis börjat, men jag måste säga att det börjar bra! WINNERBÄCK imorrn ♥

Over and out för idag..

Inga kommentarer: